تردد در بزرگراه همت تهران پولی شد؟-راهبرد معاصر
انتقاد پلیس از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی: قرار بود برق چراغ‌های ۳۰ تقاطع قطع نشود، اما خبری نشد وضعیت آب و هوا، امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ / آغاز بارش‌ها از دوشنبه با ورود سامانه جدید تاریخ برگزاری کنکور مشخص شد: نوبت اول؛ ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت، نوبت دوم؛ ۵ و ۶ تیر وزیر علوم: در این چند سال اخیر، ۲۵ درصد از اساتید مهاجرت کرده‌اند؛ این عدد نگران کننده‌ای است کشف محموله‌های بزرگ موادمخدر صنعتی در مرز‌های ایران و افغانستان پرونده سهمیه‌های کنکور در مسیر اصلاح/ اختصاص سهمیه به مدارس دولتی و دهک‌های پایین پلیس راه: آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد | جاده چالوس همچنان بسته است هواشناسی: وزش باد شدید، کیفیت هوای تهران را بهبود می‌بخشد متلاشی شدن باند ۶ نفره گروگان‌گیر / رهایی گروگان اتفاق هولناک در بیمارستان؛ به جای پای راست، پای چپ را قطع کردند سرپرست پلیس راه مازندران: مسدودیت کندوان تا روز شنبه ادامه دارد انجام ۱۵۰۰ عمل جراحی برای مجروحان حادثه انفجار پیجرهای لبنان در ایران صدور کیفرخواست برای مدیر عامل معدن زمستان یورت تداوم بارش در ارتفاعات کشور آدرس سامانه ثبت معاملات اموال غیرمنقول

تردد در بزرگراه همت تهران پولی شد؟

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران خبر پولی شدن تردد در بزرگراه همت را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۲۳ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 13
کد خبر: ۲۶۳۰۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: پولی شدن تردد در بزرگراه همت صحت ندارد و راه اندازی خط ویژه تردد خودرو‌های پرسرنشین با هدف کاهش ترافیک مد نظر قرار گرفته است.

پوریا علیمردانی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران درباره راه اندازی خط ویژه پر سرنشین و ماجرای پولی شدن تردد در بزرگراه همت تهران اظهارداشت: ماجرای پولی شدن بزرگراه صحت ندارد و یک برداشت رسانه‌ای اشتباه است و راه اندازی خط ویژه تردد خودرو‌های پرسرنشین (سه سرنشین و بیشتر) با هدف کاهش ترافیک مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود: خط ویژه تردد خودرو‌های پرسرنشین مثل خط ویژه بی آرتی، قاعدتاً با وسایل کنترلی، نظارت خواهد شد ولی اینکه به ازای دریافت پول امکان تردد در بزرگراه باشد، درست نیست.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ادامه داد: در فاز نخست یک خط سرعت در بزرگراه همت برای تاکسی‌ها و ون و مینی‌بوس اختصاص می‌یابد و در فاز دوم امکان تردد سایر مسافربر‌ها در صورت ریجستری در شبکه شهری وجود خواهد داشت.

وی بیان داشت: به ازای تردد در این مسیر شهروندان قرار نیست هزینه‌ای پرداخت کنند و نظارت هم جهت برخورد با تخلفات و ورود غیرمجاز صورت می‌گیرد.

علیمردانی گفت: طرح خطوط ویژه خودرو‌های چند سرنشین موسوم به HOV تاکنون در برخی شهر‌های دنیا اجرا شده و بزودی عملیات اجرایی آن با اندکی تغییرات برای اولین بار در بزرگراه شهید همت تهران آغاز خواهد شد. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار